2010. július 26., hétfő

Egy hétvége képekben

A múlt hetem fantasztikusan jól telt, először Szegeden töltöttem 3 igen pihentető wellness napot, majd csatlakoztam Zazálea kötögetős csapatához Tihanyban... 8+4 nő, 40-50 kötőtű, több kiló fonal, két kocsideréknyi kaja, pia és sok-sok kacagás, vihogás, pletykálás...merthogy mi tényleg mindenbe belekötöttünk!
Lelkesedésünk oly ragadós volt, hogy a végén már a bogarak is a kötésmintákat silabizálták...

Alkotásaink láttán pedig szó szerint kibújtak a bőrükből...

Köszönöm ezt a remek hétvégét Nektek!

10 megjegyzés:

Era írta...

Én nagyon jól éreztem ma magamat és örülök, hogy megismerhettelek.
Puszi

ercsu27 írta...

Ez a bejegyzés tökéletesen bemutatja a hétvégénket! :-)
Köszönöm szépen a sok-sok beszélgetést!

nöné írta...

Fantasztikusak lettek a fotóid, és a hozzájuk tartozó mondatokról már nem is beszélek:o) Úgy volt jó minden, ahogy volt, igaz?

Kriszti írta...

Tényleg szuper hétvége volt! Nagyon jók a képek.

De az a 40-50 kötőtű szerintem elég óvatos becslés...

Drukkolok, hogy ez a hét is fantasztikusan jól sikerüljön számodra!

Zsófimamája_Gabi írta...

szuper beszámoló - szuper fotók - szuper hétvége:))

Melinda írta...

Én is imádtam minden egyes percét!:))

bucilla írta...

Isteni volt! Akár a képek, meg a szöveg....Nem is ragozom tovább:)

Annamari írta...

Annyira jó látni a képeket! Örülök, hogy jól éreztétek magatokat, és egyre jobban bánom, hogy nem lehettem ott... na de majd legközelebb...

zazálea írta...

:o)))

ercsu27 írta...

Zolim odavan a bogaras fotóidért! (ő fotózásmániás)
A-tól Z-ig el kellett volna mondanom, mit, mivel és hogyan csináltál.:-) A "mivel" az még ment! :-)