2009. augusztus 22., szombat

Madonna

A héten nagy öröm ért: kaptam két jegyet a Madonna koncertre. Eddig eszem ágában sem volt ekkora tömeg közelébe merészkedni, most mégis ott fogok csápolni én is.
Már alig várom!!!!!
Update: A koncert fantasztikusan látványos volt, én külön hálás voltam az Evita betétdalért (You must love me). Tudom, hogy jó magyar szokás fikázni mindent és mindenkit, de én hálás voltam, hogy itt lehettem, soha nem hallott verzióban hallhattam meg néhány régi kedvencemet és a világ legprofibb showját láthattam. Így utólag még a kétórás várakozás is belefért, és az eső (azaz a bőrig ázás) sem zavart egy cseppet sem.
Lehet, hogy ezért ilyen pozitív az élmény, mert ajándékjegyek révén nem készített az agyam automatikusan költségvetést (adok/kapok), de tényleg kár lett volna kihagyni!

5 megjegyzés:

szepyke írta...

Érezd jól magad! Én a Balatonpartról irigykedek egy kicsit...:D

Cirka írta...

Jó szórakozást!
Majd részletes beszámolót kérünk, hogy milyen volt. Én sajnos nem tudok elmenni ilyen-okok miatt.

Cirka írta...

Melinda, kérlek írj a koncertről néhány szót! Olyan kíváncsi lennék a véleményedre.Köszönöm!:-)

Millie írta...

Nóri! Leírtam a véleményem: nekem tetszett.
Látványos volt, érdekes remixekkkel. A színpadból mi szinte semmit nem láttunk, de a kivetítőkön is átjött a hangulat.
Mit szeretnél még tudni? :-D

Cirka írta...

Bocs, az update section-t nem vettem észre! Köszi a beszámolót. Igazából nagyon-nagyon szerettem volna ott lenni de nem jött össze sajnos!:-(((((