2008. augusztus 4., hétfő

Citromos bors avagy spanyolviasz sokadjára

Vannak dolgok, amelyek robotpilóta vezérléssel működnek nálam. Ilyen pl. a citrombors (lemon pepper fűszerkeverék) vásárlása. Még bosszankodni is tudok, mikor nem kapok és horribile dictu sokszor veszem duplán.
Ennek a korszaknak vége. Tegnap ugyanis sikerült elkészíteni a legjobb fűszerkeveréket, amitől alább már nem adom.
Nem kell hozzá más, mint egy egész citrom lereszelt héja, egy tk só (nagyszeművel lenne mutatós), frissen őrölt bors, pár ág friss kakukkfűről lecsipegetett levélke. Két kavaró mozdulat és már dörzsölhetjük is az aznapra szánt húsra.
Én tegnap kacsacombokat készítettem vele, ahol a bőr és hús közé kentem be ezt a fűszert. Aztán serpenyőben megsütöttem.
Megint rájöttem, hogy combot csakis confitálni érdemes, de azért így is megettük.

1 megjegyzés:

Gabriella írta...

Hú, ez jól hangzik. Holnap épp grill csirkét akarok készíteni és ki akartam próbálni egy új füszerezést.
Akkor nem is keresek tovább. :-))))