2008. július 31., csütörtök

Variációk áfonyára

Tegnap két remek felfedezést is sikerült tennem a Bosnyákon:
25 dkg áfonyát "csak"400 ft-ért árulnak és 2000 ft a tömör húsú bébivargánya, ráadásul én válogathatom ki... Hóvég ide vagy oda, én biza vettem mindkettőből.

Rögtön össze is kutyultam itthon egy adag old school muffint Ági receptje szerint, amivel nagy sikert arattam a két pasimnál. Én annyiban változtattam a recepten, hogy egy lime héját is belereszeltem, hogy valami ellensúlyozza a tészta übervajasságát valamint 200 g áfonyát tettem bele... (a különbözetet Dani csipegette el, de ha rajta múlik, az egész elfogyott volna)
A legközelebbi adag áfonyából pedig ezt a fantasztikus salátát fogom elkészíteni, a friss vargányák közreműködésével.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Áfonya rulez, amint hazamentem, heves vadászatba kezdek :-)addig meg gyönyörködöm a sütidben :-)
N.