2008. május 12., hétfő

Pünkösdi piknik

Mindjárt indulunk piknikezni! Gondoltam addig beszerkesztem a friss képeket, de akkor akár fel is tehetném (amíg Dani alszik).

Mivel lusta emberek vagyunk, szombaton indultunk el bevásárolni. Mindhiába. Mindig meglep, amikor egy plusz szabad hétfő miatt az emberek fel és bevásárlási lázban égnek...mindenesetre nekünk már nem jutott más falat a csirkéből, mint a szárnya. Az viszont jóóóó sok.
Így ebből készült a Marbella csirke.

Az persze már szinte természetes, hogy kenyér sem volt. Kénytelen voltam sütni. (Rettenetes ez az élet) És ha már annyit emlegettem a Peter Reinhart könyvemet, akkor elő is vettem (ezúttal, nem csak olvasgatni) és bagetteket készítettem a szakma szabálya szerint. "Pate fermente-vel" és buzgón párásítva a sütőt.
A recept este következik, addig elégedjetek meg a képekkel! :-D



3 megjegyzés:

Éva írta...

hát én ennek a bagettnek a receptjét türelmetlenül várom!:)

chriesi írta...

Juj de ropógos lehet. Szépek. Mi is voltunk sütni. :D

cinnamon írta...

Estevaaan! Hol a recept? Ez annyiradeannyira jól néz ki...