2008. április 8., kedd

Welcome!

Sziasztok!

Ma kaptam egy levelet, miszerint blogot csinálni kevésbé ciki, mint köremaileket küldözgetni.
És lőn!
Megpróbálok a konyhára szorítkozni a témát illetően. A dolgom különösen könnyű, mert Nik karácsonyi könyve inspirálására elhatároztam, hogy az idén minden nap mást főzök.... nincs ismétlés.
Be kell vallanom nem megy. Egyrészt rettentően fárasztó állandóan agyalni, mikor könnyebb ösztönből főzni, másrészt az egyéves kisfiamnak már most vannak kedvencei, amit kénytelen vagyok ismételni (pl lasagne)... Még jó, hogy nem kell a nyuszira fognom :-D
Ennek ellenére hetente több receptet újítok be, és ha jól sikerül nagyon szívesen megosztom veletek.

Millie

4 megjegyzés:

Tina írta...

Jupi!;-))) Egy törzsolvasód jelentkezem!:-)

cinnamon írta...

Jajdejó, nekem már hiányoztak a köremilek :-) ki is tettelek a blogom ajánlójába.

Millie írta...

Nagyon kedvesek vagytok! :-*

Salsa Orsi írta...

Végre!!!
Nagyon örülök, bár én a saját blogomon már méltattam a gasztroleveled,mint ötletet, bár csak a monogramoddal...
puszi

Orsi